צפון החדש

כביש

ארבעה מחלפים גדולים לאורך הכביש יחליפו צמתים מרומזרים ויאפשרו נסיעה חלקה באזור

הנסיעה ברוב הכביש הינה בחינם למעט השימוש במנהרות בהם תיגבה אגרה נמוכה

הכביש באורך של כ-22 ק"מ כולל 3 מנהרות באורך כולל של כ-5 ק"מ לכל כיוון

אודות הפרויקט

חלוקת המקטעים:

הפרויקט מתחלק לשני קטעים, קטע 3 וקטע 7.

 

קטע 7 מתחיל במחלף יקנעם ומסתיים במחלף תל קשיש ומחבר בין אזור יקנעם לתל קשיש בעזרת מנהרת יקנעם.

 

קטע 7 מתחיל כ-2 ק"מ דרומית לצומת אוסם ועד מחלף תל קשיש.

 

קטע 3 מתחיל מיד לאחר מחלף תל קשיש וכולל את מחלף שער העמקים וגבעות אלונים. בקטע זה מנהרות רכסים ואיבטין.

 

סלילת הכביש כוללת כריית 3  מנהרות כפולות. מנהרת יוקנעם, רכסים ואיבטין, באורך כולל של 9.4 ק"מ. המנהרות הינן תלת נתיביות וכפולות במרחק של כ-19 מ' האחת מהשנייה.

 

במחלף יקנעם מתוכננים גשר אסם ומעבר תחתי אסם.

 

בכביש 70 באזור מסדרון יקנעם מתוכנן שינוי רמזורים לצורך התאמת התנועה למצב החדש.

 

אורכה של מנהרת יקנעם כ-1.7 ק"מ, בין המנהרות הראשיות, מנהרות מקשרות נוספות.

מהתקשורת

שפיר סיימה את הסגירה הפיננסית של הקטע הצפוני של כביש 6

הפרויקט כולל את הקטעים 3 ו–7 של כביש 6, מיקנעם ועד צומת סומך. מדובר בשלושה קטעים, הכוללים כ–30 ק"מ של כביש, שלושה גשרים...

קרא עוד

המנהרות שיפחיתו את הפקקים: הארכת כביש 6 צפון

דקות ארוכות של המתנה הפכו לשגרה יומית עבור אלפים מתושבי הצפון, החולפים בצומת יקנעם הפקוק. החדשות הטובות הם ...

קרא עוד

ממשיכים צפונה: כך נראות המנהרות שיאריכו את כביש 6 עד צומת סומך

 ק"מ של מנהרות נכרים כיום בצפון, במסגרת הארכת פרויקט כביש 6 שמסתיים כיום במחלף עין תות. העבודות אמורות להסתיים בשנת 2019

קרא עוד

שפיר עושה ככל יכולתה לתמוך בקהילה תוך כדי בניית הכביש, כריית המנהרות והעבודות המתבצעות במינימום הפרעה לתנועה ולחיים הרגילים של התושבים ואורחיהם. כמו כן שפיר דואגת לאיכות הסביבה ולא מקלה ראש בנושא זה, קלה כחמורה.

קהילה

וסביבה

שפיר

גלריה

אודות

קהילה וסביבה

מהתקשורת

גלריה

יצירת קשר

  כל הזכויות שמורות | שפיר הנדסה 2015 ©

החל מתאריך 2.7.17, יבוטלו תחנות האוטובוס שעל כביש 70 בסמוך לחוואלד | החל מתאריך 1.8.17 ייסגר לתנועה רחוב הכרמל נא להשתמש בדרכים חלופיות, עמכם הסליחה על אי הנוחות הזמנית

EN